Vodníkova pentle 2015 - ZPU1

03.05.2015 19:33

Dneska 3.5.2015 jsem s Klárkou a Bořkem vyrazila na závod GRADO do Tišnova. Po několika letech byla otevřena také kategorie pro mládež - VODNÍKOVA PENTLE. Nezačalo se ale příliš vesele. Dlouhé a studené čekání na pana rozhodčího Štibory přidávalo všem závodníkům, nebo aspoň Klárce, na nervozitě. Po jeho příjezdu a lehlém vtipkování bylo ale vše v pořádku a mohlo se vyrazit na stopy, již klasicky na Stanoviska.Závodníků byla spousta, ale protože jsem šly na řadu až předposlední, ubíhalo všechno ještě rychleji než bychom s Klárkou chtěly. Nervozita byla na ústupu. A proč taky ne? Nic jiného než stopu jsme už dlouho netrénovaly. Jenže jsme trénovaly delší stopu jak dnešních 100 kroků, což se mi moc nezdálo, a tak jsem u posledního předmětu lehla jen na chviličku a hnedka chtěla pokračovat v cestě. Proto jsme si za stopu vysloužily 17 bodů z 20. Stále jsme ale měly šanci na výhru, neboť naše soupeřky na tom byly podobně. Všichni společně jsme se vydali na cvičák, kde se pokračovalo v poslušnosti a následně ve speciálních cvicích. Zde nepřišlo žádné překvapení a až na drobné chyby jsme si vedly dobře. Po mém pro paničku překvapivém štěkání za plný počet bodů, na kterém soupeřky vyhořely, bylo rozhodnuto. Nejvyšší stupeň byl náš a s ním také spousta jídla pro mě i pro paničku a samožřejmě nesměl chybět zlatý pohár. Aida :-)

—————

Zpět