VLTAVA 2010

03.08.2010 20:55

Tak letos jsme opět vyrazili na Vltavu na raft, ale bylo nás poněkud více jak loni. Celkově 35 lidí + já  Nela a můj čtyřnohý kamarád ze cvičáku Roy ( Elroy z  Boršova ). Bylo i víc dětí - 16, tak byla i větší sranda. Naše cesta začala z  Vyššího Brodu přesunem po vodě do Českého Krumlova, což je 33 km. Jelikož oproti loňskému roku teklo o mnoho víc vody, tak to jelo docela rychle. V Krumlově jsme přespali v kempu a ráno jsme šli do města na prohlídku grafitového dolu, tam mě sice nepustili, ale mě to nemrzí. Páníček říkal, že tam byla tma, zima a mokro, já to proležela u bistra na sluníčku s dvěma hlídači, kteří do té štoly nešli a byl tam i Roy, takže pohoda. Odpoledne jsme sedli na lodě a začal přesun do Zlaté Koruny. Kousek pod kempem nás potkala bouřka, tak se všichni navlékli do pláštěn a čekali na sluníčko, které se v dolní části Krumlova ukázalo. Cesta byla dlouhá 17 km a byla sranda, jelikož se povedlo jedné partě vyklopit raft za přispění jednoho dětského kamaráda, což jsme ještě nikdy neviděli - otočený raft nevídané a neslíchané. Ve Zlaté Koruně jsme přespali a ráno čekali zda ustane pršení, které trvalo celou noc. Jelikož stále pršelo, tak jsme vyrazili i za deště do Boršova, naší cílové stanice. Byl třetí a na počasí nejhorší den našeho putování, ale jak pronesla jedna účastnice - za sucha by nebyla taková sranda. Ono totiž vystoupit v mokrých botech na blátivý břeh byla ta největší sranda a často opakovaná. Roy a já s náhonem 4x4 jsme to zvládali v pohodě celou cestu. Já toho po cestě dosti proležela, ale Roy nováček na vodě, byl pořád ve střehu a vůbec neodpočíval. On totiž není takový kámoš s vodou jako já, mě nevadí plavat z raftu na raft, horší je to, že ten co mě pomůže na loď je mokrý a až se otřepu, tak i všichni okolo. Počasí nebylo nic moc, ale snad  se to všem líbilo. Těším se na příští rok a doufám, že i ostatní.

Z Vltavy jsme se přesunuli na klubovou výstavu a bonitaci v Soběšíně.Nela

 

—————

Zpět