Třetí klubový závod

24.11.2013 19:30

V neděli 24.11.2013 se konal třetí klubový závod v poslušnosti dle ZVV1. Na závodě jsem musel zastoupit Klárku, jelikož měla zápas v basketu, tak jsem nechal Nelu odpočívat a závodil jsem s Aidou. Závod se nám povedl, i když spolu vůbec necvičíme, tak jsme skončili  na krásném druhém místě. Je vidět, že Klárka má Aidičku hezky připravenou a cvičení ji moc baví. Na prvním místě skončila Erika s choďákem Elroy z Boršova a na třetím Jana s choďákem Sargon Vigilo, takže bednu ovládli naši milí choďáci.

 

 

 

Dnešní závod byl třetí v pořadí a rozhodoval o celkovém pořadí za celý rok. Do výsledků se započítavají dva nejlepší výsledky a protože já s Nelou dva předchozí vyhrál, tak jsem měl první místo jisté. Proto jsem cvičil pouze a Aidou a Nelku nechal po nakrytí odpočívat. Nadvládu choďáků nám trochu narušil Michal, ale měl z toho velkou radost, ale my také.

No a teď, jak to dopadlo. 

1. místo Amálka Bochus - Nela

2. místo Dasty s Michalem

3. místo Sargon Vigilo s Janou.

 

 

—————

Zpět