Svod Mostkovice

14.09.2009 21:48

Dne 12.9.2009 jsem byla na svodu v Mostkovicích u Plumlovské přehrady. Bylo to tam hrozně fajn, protože tolik kamarádů na jednom místě , to se jen tak nevidí. Přijeli i tři moji sourozenci Aida, Afrodita , Anthony  a také páníček mé maminky Kesy p. Šácha. Já tam byla celý výkend. Přijeli jsme v pátek odpoledne a ubytovali se v kempu. V sobotu ráno začalo posuzování všech hafanů co tam se mnou byli a vrámci toho jsem se potkala se svou rodinou a také se seznámila s jejich páníčky. Moje prohlídka dopadla dobře , nikam jsem neutekla,  při ukázce zubů nikoho nekousla a to bylo  hlavní,  říkal můj páníček. Také byl překvapený,  že jsme tam byli skoro všichni puštěni na volno a při tom tam nedošlo k žádné potyčce , občas někdo zavrčel , ale to jen tak při hře. Moc se mě tam líbilo i mé rodině a už se těšíme na další setkaní.  Nela

 

—————

Zpět