O Kozinův pohár

05.07.2012 13:07

1.7.2012 jsem byla na závodě  Chodáků ve Zlíně - Mladcové. Jeli jsme už v sobotu odpoledne. V Mladcové mají pěkný cvičák, ale je tam málo stínu a při těch teplotách, co ten výkend panovali, tam pěkně připalovalo. Večer jsme měli táborák s opékáním klobásek a i na mě kousek zůstal.

V něděli ráno po nástupu jsme jeli na stopu. Měla jsem v naší kategorii jedničku tak jsme začínali a po dokončení byl páníček smutný, že se mě moc nedařilo. Získala jsem pouze 84 bodů a tak málo jsem snad ještě neměla. Ale za takového tepla jsem ještě nikdy nestopovala, tak páníček říkal, že je to tím. Ono to těm dalším Choďákům nešlo o moc lépe, takže ty body, nakonec nebyli tak špatné.

Na poslušnost se teplota ještě zvýšila, ale tam jsem se předvedla  dobře a až na pár nepřesností jsem získala jsem 91 bodů. Celkový součet  stačil na druhé místo. Páníček to ohodnotil jako perfektní výkon, vzhledem k počasí. 

 V Mladcové se nám mezi Choďáky a jejich páníčky líbilo a po rozloučení jsme jeli domů.

 p.s. dobře se o nás starali a vše bylo perfektně nachystáno, takže dík a ahoj.    Nela

—————

Zpět