Národní výstava psů Olomouc 2010

09.01.2010 18:25

V pátek jsem  jela  s páníčkem a holkama na svoji první výstavu. Cesta byla dlouhá a zasněžená , ale my jsme ji s mírným blouděním po Olomouci zvádli  a dojeli včas. Posuzování v kruhu jsem zvládla asi dobře,  protože jsem dostala pěkné  hodnocení  ,, V1, CAJC a nejlepší mladý jedinec" což mě poslalo do závěrečných soutěží. Paní rozhodčí Soldánová o mně napsala posudek ve znění ,, téměř roční fena, výborného formátu i osrstění , znaky standartně rozloženy, střední sytosti, výborně se předvádí "  Čekání bylo dlouhé, ale vyplatilo se.  V soutěži nejlepší mladý skupiny FCI a skupiny národních neuznaných plemen jsem skončila na prvním místě. Holky měly radost z medaile a poháru. Páníček, ten mě pořád jenom chválil a něco sliboval - nechám se překvapit co to bude.    čau Nela

—————

Zpět