Moje dovolená na raftu

10.08.2009 19:01

S mojí rodinou  a s kamarádama ( bylo nás pět lodí) jsem letos vyrazila na dovolenou,  na řeku Vltavu. Tam mě čekalo velké překvapení , ke kterému jsem neměla vůbec žádnou důvěru. To překvápko  byl velký raft,  na který jsem se musela nalodit a to v městečku Rožmberk, odkud jsme první den jeli  do Českého Krumlova. Po nějakém tom kilometru jsem si na to houpání zvykla ( dobře se spalo) a dál to bylo v pohodě . Druhý den jsme pokračovali do Zlaté koruny a to jsem už skákala z raftu do vody a zas nazpátek, byla to pohoda. Občas jsem se přesunula i na jinou loď , to když přirazil jiný raft a došlo na výměnu dětí , ony se ty děti totiž pořád nějak promíchávaly a to i ty moje holky. Poslední den jsme dojeli do cílové stanice našeho vodáckého výletu v Boršově , kde jsme sedli  do aut a jeli domů. Byl to moc hezký výlet  a holky říkaly,  že to příští rok se mnou zkusí znovu, na což se těším , akorát říkaly cosi  o kánojích a to nevím co to bude zase za překvápko. Nela

—————

Zpět